tirsdag den 11. oktober 2022

Rasmus Skindbjerg Hinrichs

RASMUS SKINDBJERG HINRICHS
SOCIAL ENTREPRENØR
KANDIDAT, KØBENHAVNS OMEGN

"Jeg er selvstændig og arbejder med udsatte borgere – mennesker, der, som regel af gode grunde, er havnet i kriminalitet, psykiatrien, på gaden eller i et misbrug, der gør dem ude af stand til at tage bedst muligt vare på sig selv. Jeg gør det i egen virksomhed, fordi jeg gennem mit fag har oplevet, hvordan systemet hver dag taber mennesker på gulvet. Især unge udsatte får aldrig den chance, de er født til at fortjene, og det betyder, at de lever hårde liv, der koster alle dyrt – også det samfund, vi siger er skabt på en velfærdstanke. Jeg tror, vi er faret vild i, hvad det udsagn betyder, og derfor arbejder jeg målrettet, insisterende og medmenneskeligt for, at vi skal gøre en mere meningsfyldt indsats. Det har jeg gjort i årevis i mit daglige virke som terapeut – og nu også som kandidat for et politisk parti, som kan være med til at motivere de grundlæggende forandringer, der er nødvendige, hvis vi skal tage vare på alle børn og unge. Og det skal vi."

Læs mere:
https://moderaterne.dk/rasmus/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar