søndag den 28. november 2021

Gribende roman

Jeg læser rimeligt mange bøger. Hovedsageligt biografier og romaner og litteratur om eksistens og filosofi. Jeg tror imidlertid ikke det er så ofte, at jeg anmelder eller anbefaler en roman her på min blog. Det vil jeg gøre i dag.

En hjertegribende roman som indeholder alt ovennævnte. En roman som sætter sig uafrystelige spor i sjælen, som er dybt bevægende, spændende og foruroligende, og skrevet i en overraskende komposition, som jeg aldrig før har set det gjort. En roman om at genopleve sin barndom som voksen, og om at forstå sin familie og de hændelser, man er formet af.
Den svenske journalist, forfatter og podcaster Alex Schulmans roman OVERLEVERNE, der udkom i 2020, er et mesterstykke af de aller sjældneste.
Mine varmeste anbefalinger - måske en julegave til dig selv…? Husk en pakke Kleenex eller to…
Fås både som hæftet, lydbog og e-bog.

Jeg vil give ordet til forfatteren selv i denne lille præsentation:


Romanen fås bl.a. her i min net-yndlingsboghandel:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar