fredag den 22. juni 2018

Paul - den evige knægt...

Jeg vil ikke være bleg for at indrømme, at en video som denne bevæger mig dybt - ja, helt ind i knoglerne.
I 56 år har jeg følt, at Paul næsten har været en del af min nærmeste familie. Han har, sammen med de øvrige Beatler, leveret lydtæppet til mit liv. Og han er den eneste som har gjort det så følelsesmæssigt intenst i så mange år. Jeg elsker næsten al musik, og i hundreder kan de musikere tælles, som jeg har elsket og dyrket igennem mit liv. Men ingen har været der "altid" som den evige knægt: Paul. Selvom jeg aldrig har set ham "live", er han som en tryg og trofast livskammerat. Han er en del af den ramme, som jeg ser mit liv i. Han er også en enorm inspiration - og ikke blot musikalsk. Jeg kan faktisk slet ikke se mit levede liv for mig, uden at The Beatles popper op for mit indre blik og mine ører. Og Paul er der endnu - stadig viril og smittende med sin livsgnist og sin glæde ved musikken. 
Nu på seksoghalvtredssindstyvende år... 🎶👍👍👍❤️👍👍👍🎶

Se videoen her:
https://youtu.be/QjvzCTqkBDQ

Ingen kommentarer:

Send en kommentar